1/02/2015

granatas



Eksperimento pradžiai supratau, kad reikia nusistatyti sau - kaip aš vykdysiu, kaip sieksiu, ką padarysiu kasdien, kad pasiekčiau metų tikslus.

Kadangi esu absoliučiai nesusijusi su rutina, turiu sau nusistatyti kažkokias dienos, valandų, laiko kombinacijas, kurios padės man priprasti prie naujo tempo. Jaučiu, kad reiktų išdėlioti dienoje, kad pati galėčiau rinktis. Ar ryte anlgų, per piet montavimas, ar šiandien tik mummymoon, o ryt tik vidiniai reikalai ir panašiai. Turiu palikti sau laisvės, kad visas šis projektas turėtų žavesio ir kuo daugiau oro.

Ateinanti savaitė ir bus pradinis tikrasis bandymas susistatyti kiekį, kad žinočiau, jog spėsiu.


  • Šiai minutei jau turiu nufilmavusi medžiagą pirmąjam trumpam filmukui apie Tumą ir granatus.
  • Taip pat išsikabinau kambaryje lietuvių kalbos žodžius su vertimu į anglų. Rinkausi pradžiai jau žinomus, bet pamirštamus, tuos, kurių reikės sausio mėnesio mugėje Paryžiuje. 
          Nenoriu simuliuoti, čia nieko neapgausiu, tad noriu nuosekliai visko siekti. Su anglų kalba bandau dėliotis lengviausią man išmokimo scenarijų. Pats paprasčiausias būdas būtų pastoviai kalbėti, bet neturiu tam sąlygų. Aplinkoje arba čiauškaliai, kurie dar lietuviškai gerai parairina, arba Martynas, kuris ir taip turi ne daugiau trijų sakinių.

          Ateinančią savaitę turiu susirasti įtraukiančią knygą, gal žurnalą anglų kalba, kurią kasdien kad ir po puslapį atidžiai skaitysiu. Taip pat, pasisakiau sau, kad nuo šiandien filmai tik anglų kalba. Taip pat, nuo rytdienos sau prižadu ČIA rašyti ir anglų, ir lietuvių kalbomis. Gali būt netikslumų, gali būt klaidų, bet turiu pradėti. Žinau, kad užims daug laiko, tad dieną prieš turiu sau pasakyti, kada yra mano anglų kalbos valandos. Šiuo momentu manau, kad reiks keltis keliomis valandomis anksčiau, kol miega visi vaikai.


  • mummymoon reikalai daugiausia nerimo kelia. Tad pradžiai apšnekėjom su Vėjūne. Ar darom, kaip darom, nuo kada darom ir panašiai. Viskas vyskta ir taip, bet kažkaip arba ne taip, arba ne ten. Tad norėjosi impulso iš šono, kad kažkas patvirtintų mūsų galimybę dirbti, siekti, o ir svarbiausia pasiekti kartu.
          Tad vakar išsikvietėm mano mamą, kuri yra baigusi astrologijos mokyklą, kad ji pažiūrėtų mūsų abiejų suderinamumą, mūsų abiejų galimą ar ne tikslo pasiekimą ir panašiai. Ačiū mamai, kuri savo patvirtinimais išsklaidė visas abejones. Pas abi fortūnos ir kiti reikalai, kurie būtini numatytiems tikslams. Ramu.


  • Einant toliau noriu lavinti savo kūrybiškumą. Pačiupau Romos dovanotą knygą "Žmogus kuris žinojo viską" ir šakės. Atrodo, kad ten nieko nėra, bet man užtenka vieno puslapio, vienos istorijos dienai, nes ji tiek daug atneša! Supratau, kad gyvenau labai labai siauram rate, labai siauram kūrybiniam procese, labai siauram žmonių, sričių pasirinkime. Kad vengiau sunkumo, vengiau įdirbio, vengiau monotonijos ir geriau rinkdavausi saugius, lengvus sprendimus, pasiduodavau neteisybei ir užleisdavau jai kelią, rinkdamasi tada ok, nieko nedarau. 
Aišku, auginant vaikus tų monotonijų neišvengsi, absoliutaus saugumo taip pat. Turi prisitaikyti, kartais išgyventi, bet man to negana. Aš esu kaip karys lauke, kaip ryklys užuodęs kraują. Jei matau viziją, tikslą ir laimingą pabaigą - viskas. Imti ir daryti - čia esu aš. Jau atėjo laikas.

Tad išgrynintas, išskaitytas, suvalgytas, išjaustas, išrašytas puslapis šios knygos per vieną dieną bus labai daug. 

O dabar, einu paskaityt.


No comments:

Post a Comment